sábado, 19 de febrero de 2011

Opinio del tancament de TV3.. A favor..

Sí, pot ser que m'equivoque raonant aquest peliagut asunt, pero vaig a "banyarme" i a opinar sobre açó.

TV3 és un canal autonòmic! de Catalunya!

Jo en casa no estic veient TeleMadrid ni CanalSur ni cap altre autonòmic ..per què aquest canal ha d'estar a la Comunitat Valenciana?No pinta res asi..

Que mania amb "País Valencià", "Països Catalans" i històries mil.
Preocupeu-vos de coses més importants!

I els programes que vos agraden els busqueu per internet que és fàcil trobar. Jo també mire programes de la TV3 i m'agraden molts hem fotre per no voreu, pero no se pot criticar el que han fet.

Els catalans no valen voler que es vera Canal 9(per molt de asco que done) en cataluña i ara els "blavets" han fet ull per ull... per molt que Canal 9 no diga la veritat, que heu trabuque tot en favor al PP, que no tinga ningun programa de profit i no respete la llengua que té, TV3 no pinta res en aquesta comunitat.
Com diria el meu mestre de Castellá: " Un tema muy espinoso este".
PD: No pretenc discutir amb ningú, sols donar la meua opinió sobre l'asunt.

1 comentario:

  1. Tens raó en que és un canal autónomic i que és lògic que soles es veja en Catalunya, pero jo en la TDT sintonize la 10 (el canal este que era las provincias) 2 vegaes: El de la comunitat valenciana i el de Murcia, que també el té (aixo segurament se deu a que mos arriba la señal encara que no la vullguem). En Mallorca se pot vore la TV3 i Canal 9.
    I aixó que dius de que llevaren canal 9 de catalunya es veritat, pero te alguna cosa que tinc que dir.

    TV3 va decidir llevar Canal 9 a partir de que la Generalitat valenciana decidira tancar repetidors de TV3 en 2008. Canal 9 es va tancar 2 anys després, en 2010 quan a València Acció Cultural era la que ens permetia veure TV3 perquè havia comprat repetidors. Ademés, no la va "cancelar" sino que va cambiar canal 9 per el canal internacional de RTVV. El problema de tot açò ha vingut perquè Catalunya i la comunitat valenciana tenien un acord de reciprocitat per el que cada canal tenia drets d'emetre a l'altra comunitat, al trencar un l'acord, es va armar tot el jaleo.

    Ara el que si que em pareix mal es que Canal 9 no es podia vore a Catalunya fins al 2008.
    Bueno, que cada uno faja lo que vullga, jo no se com els governs poden perdre el temps en coses tan absurdes com prohibir canals en ple segle XXI

    ResponderEliminar